Thursday, December 10, 2009

i think i miss my mom.

tak tahulah kalau kami ni rapat mcm org lain yg rapat dgn mak2 diorg. sbb selalu gak la rasa mcm jealous bila tgk gambar2/baca blog2 org lain pasal their day out with mak diorg sbb i dont really have that many pictures with my mom.and my family. kenape eh?

i guess, dulu mcm rasa segan nk amek2 gamba sbb tanak my family tau perangai yg sebenar. kind of konon2 dpn kawan2 perangai lain tp dpn family perangai lain. cmtulah kononnye. but then lama2 mcm dh x kesah pun bila diorg tau mcm mana perangai bile dgn kawan2. and skrg mcm dh rasa x kesah la diorg tau semua benda. hahah.

maybe bila dh besar ni mula rapat balik ngan family. mayb sbb tu lah bila dh besar ni br nk manja2 ngan abg2 mintak itu ini. hahahah. dulu mana ada.

i only have my two elder brothers and xde kakak or adik. n growing up with them mcm buat aku ala2 perangai jantan sket. well, thats wat they said la. so masa kecik kalau main pun jenis tumbuk2 and lawan2 pukul2. kalau nk main yg girly2 tu, main sorg2 la. ade this one picture, the second brother kot yg amek sbb die nk tunjuk betape loser nye aku sbb main masak2 sorg2 n berangan sorg2. sengal.

n then we went to boarding school. and mayb, ni la reason masing2 x rapat. bile cuti sekolah masing2 mcm wat x tau je. ade family outing pun mcm cold je memasing.

i started to realize yg diorg mcm start tunjuk concern n mcm protective kat adik diorg ni since masing2 dh keje ni. haha. mayb diorg mcm xle accept aku dh bekerja n bukan bdk kecik lg kot so diorg mcm treat aku mcm org yg paling perlu diprotect. aish, kdg2 terharu tp kdg2 rimas pun ade.


tapi yang best kitorg dh leh share cerita macam2 and xdela poyo nk aving2 knon sbb x cool la cerita kat abg/adik perempuan. haha.

ok, skrg ni rindu mak ke rindu abang2? haha.

3 comments:

teyha! said...

aku? aku? aku kau rindu tak, pergi jepun hari tu? ha syaja?

hehe. kau tau aku memang gila.

mori said...

hoi. kalau aku x rindu, aku x bace blog ko hari2 ok. hahahahah

teyha! said...

yes!