Monday, May 18, 2009

1.borak dgn beng, dia kata skrg ni peer pressure dh bukan pasal smoking, kereta, bf/gf etc tapi pasal kahwin. haha. funny tp terasa mcm ada betulnye bila tgk kawan kawin, masing2 teringin kawin n pk mcm2 pasal kawin esp the girls yg haruslah dh ade dream wedding. haha. *batuk*siapdahdesignkadjemputan*batuk*

2. my imaginary bf/kekasih gelap hijacked my fb again.dush.pukul die ramai2.so, if u see me o9 n i didnt reply ur msg, itu bukan saya tau tau.

3.i need a break.

4.saya rindu nk dgr teha bercerita.xtau kenapa.

5.rindu zaman belajar juga.sbb rasa nak xde tanggungjawab lagi.haha.

6.oh ye, sy juga rasa mau kawin.tapi ongkosnya ngak ada.tapi kalau dh jatuh wajib berkahwin mcm mana ye?

7.tolong hiburkan saya please. (see, smpai 2x sebut 'tolong' tau x.)

5 comments:

teyha! said...

oh syaja! datang lah jalan2 kat melaka! (walaupun ini nampak mustahil sekarang. weekend aku keje. hmm. ishk2. aku perlu beli rumah di wangsa maju/setiawangsa.)

ina said...

cpt la kawen sng cte duit tu tolak tepi dlu la

lenepawida said...

aah. aku pun nak kawen tp tunggu satu sbbnye ppuan ni ade dream wedding. kalo nak kawen stakat pejabat kadi mmg bole kawen sekarang je kot.

tp harusla nak wedding yg sgt memorable kan. oh, mmg jeles tgk org kawen yg hebat2. aku pon nakkk T_T

*batuk, tp tersekat celah kerongkong*dahsiapdesignkadkawen?gileadvance*batuk sikit*atleastakukonfemvenueje*batuk sikit lagi*

mori said...

teyha:wah, kalau ada masa+rezeki lebih, mmg naaaak sgt g melaka.

ina:huhu.xpe2 aku sabar sikit lagi lah.

lene:*batuk*batukberdarah*batuk* hahahaha

lenepawida said...

aku dah taip somting yg aku nak membitch kat sini tp aku delete ah. tak jadi. aku mohon ijin kopi sikit post kau ke blog, utk aku membitch di sana. haha!