Wednesday, December 24, 2008

hye! saya sedang buat kira-kira.

hehe.siapa2 kenal saya harus tahu saya dan nombor/apa2 yg ada matematik adalah pasangan yang paling tidak serasi.tetapi hari ini saya membuat kerja melibatkan pengiraan.ye, hari ini saya ditugaskan membantu membuat invois. (tipu je.kerja saya cuma check balance fees yg perlu dibayar kemudian tekan "print")
-sekarang di bilik invois. bunyi2 sekeliling semuanya bunyi printer atau bunyi2 student yg bertanya2 soalan seperti "kenapa sy kena byr yang ini?" "lepas ni kena hantar mana?" dsb.
-seminggu terlibat dengan pendaftaran.banyak belajar benda baru.seronok tapi penat.
-tadi ada student datang dengan parents. hemm, kalau ada parents mcm kecut perut sikit kot.huhu.so buat semuanya xleh silap.sebab last week ada kakak kene sound dgn parents sbb ape tah. itulah. kalau buat apa2 dengan parents/abang selalu kerja jadi mudah.haha
-semalam sudah register di um. emm, settle semua.cuma nk susun kelas kena tunggu encik bob bagi jadual kelas mengajar. kemudian baru isi form kebenaran kerja flexi-hours.aih. dapat hod yang mcm bob kdg2 seronok sbb sempoi.tapi bila jadi hal2 begini sy rasa sy lagi bagus jd hod. hahah.maaf, saya kurang sabar so semua benda harus disegera kalau boleh.
-last weekend bercuti di pd. sangat seronok.hehe.next weekend pula bercuti di ipoh.insyaAllah.
tapi yang paling saya ingin, bercuti di jepun. sayang, kamu sponsor boleh? ;p

p.s: invoice in malay is 'invois' kan? tapi dalam borang yang student dapat ni dia tulis 'inbois'. hehe.

4 comments:

PuakaDariPatpong said...

haha.. kira-kira dalam perahu.

pembebel yang setia ~ said...

hehehe, kak syaja jadi juru audit~

mira amir @ miraneq said...

heh dh cnfrm la u nk masuk um ni kan?

mori said...

encik puaka:haha.x la.dalam kepala.hebat x skill mengira sy skrg? ;p
ayu:xde maknenye jd juruaudit kalau maths mcm sy ni~ haha
neq:aah.for the time being.haha in future xtau aaa.