Thursday, December 18, 2008

cubaan menulis untuk membantu proses tidur

yesterday, i cannot sleep.today i cannot sleep either.macam ni habislah aku wey.mata yang comel ni dh menjadi x comel.siang tadi dh ramai menegur sehat ke tidak.siap ade yg tanye sakit mata ke?tp seryes la.seram gak ptg td sbb mcm x surut2 bengkak/lebam tu.pegi makan kat kedai dgn selamba kakak kedai tanya sakit mata ke dik? adeh deh.haha.tapi xpe, semua org super baik dgn saya sbb ingt sy x sihat.hahaha.nasib baik esok xda kelas lg.oh dem.esok ada meeting pukul 11.15.
lene, harus kamu tahu aku sedang memikir apa mau dibalas sms kamu itu.kau juga ada aku :) muahx muahx. ceyh. p.d.a sekejap.
okay.nak sambung baca blog2 orang lain.padahal banyak kerj kene dibuat sepatutnya.biasalah.pemalas.nk buat mcm mane.babai.

psst:eh, kalau tuam (betul kan 'tuam' perkataan dia?) mata yg bengkak dgn ais, agak2 leh jd normal balik x mata tu?

eh.tapi satu hal la pulak nk amek ais kene basah2.hish.

5 comments:

mira amir @ miraneq said...

hahaha guess my blog is listed too?

teyha! said...

oi. tuam dgn air suam la. sekejap je surut. ape la.

lenepawida said...

huhu..aku juga sedang tunggu kamu.hihi.

shido dido said...

aku macam pnah dgr org tuam gune telor. ke aku mamai nih?huhu

mori said...

haha.
mira:mesti lah.u je yg malas update.ltak a gamba byk sikit.kalau x cmne i nk rs excited nk g jenguk u ni~
teyha:eh air suam ke? haha
lene:;p
shida:haha.ade2.pnah gak dgr tuam pakai telur~