Friday, September 5, 2008

hari hujan

eh hujan.
sejuk.basah.
x jadi keluar.
duduk di bilik dgan kak bani (yg sibuk menanda kertas student)
aku? termenung tepi tingkap.
padahal pemandangan bukan cantik pun. (bangunan lhdn dan sedikit bukit2 sisa)

aku selalu suke hujan.
hari hujan aku akan jd senyap.
sbb aku akan berfikir dan berangan yg sangat banyak.
hanya pada hari hujan.
sekarang hujan everyday.
so setiap hari kamu boleh lihat aku diam dan berangan.

hari hujan hari bahagia.
hujan seperti mencuci segala masalah.
(teyha,adekah itu sbb dinamakan hujan?)

.........
...............
tapi hari hujan juge aku rindu.
rindu pada semua yang aku sayang
mereka yang cukup2 untuk dibilang dgn jari.

2 comments:

teyha! said...

hujan. mungkin. mungkin sebab kdg2 dia menggila juga. exactly like rain. haha.

ina said...

hujan wat ade sbb nk escape klas!