Friday, August 8, 2008

o.p.c

there is one thing that i cannot understand about lelaki2 melayu x skolah yg suke lepak kat kedai mamak.

x sekolah bknla maksud x g skolah atau x belajar tp maksudnye adelah kurang sedikit kesopanannye. so next time aku sebut "x skolah punye budak!" tu maksudnye aku nk ckp die buruk perangai a ye.

kebiasaannye mereke rs mereke adelah cool sgt. seryes aku rs mcm nk penyek2 je diorg ni.
pastu ade lak perasaan bangge diri mcm hensem sgt je. budus.

the this is, last nite me n a fren of mine lepak kat mamak kat area2 rmah aku tu la... then dgn sesuke mulutnye, adela mamat2 ni dok kutuk2 kwn aku. (ni aku x dgr tp kwn aku ckp time dlm kete sbb die kate die malu) ok. boleh x diorg dgn suke2 ckp "ala...yg sorang tu gemok a...buncit lak tu". ye, begitulah.aku doakan nnt die kawen dgn org yg lagi 10x gande gemok dr kwn aku. pastu anak2 pempuan die sume gemuk semulajadi yg xkn bole kurus2.padan muke. x skolah betul.

and then they still wanna blame malay women if they choose foreign men over malay men? saying that malay women look up tooo much on mat salleh?

but then again, xdela semua pun buruk perangai mcm tu kan... so nila die yg dikatakan kerana nila setitik.. rosak susu sebelanga.



4 comments:

amerhadiazmi said...

Esok pergi la pulak Starbucks, tengok lelaki Melayu dekat sana macam mana.

Bukan perempuan saja menyampah. Aku pun rimas jugak. Tapi logiknya lelaki foreign pun ada yang perangai macam tu. Just that maybe diorang punya bahasa kita tak faham (foreign bukan Englishman or American saja kan?) or yang datang sini semua yang sekolah. Haha.

Oh, by the way.. Hi. Nama saya Hadi.

Anonymous said...

Hi. Nama saya Ina.
=p

mauri said...

ina gedik. haha

aini hanan said...

totally agree pasal yang tak sekolah tu! kadang2 rasa frust. like something is really wrong with our education system. sometimes nak get the guys to engage in a healthy conversation, let alone discussion pun macam nak pergi berperang aje. sigh.

but dun worry, laki yang sekolah is somewhere out there :P